وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سایت استقلالی ها،نبرد مجتبي جباري و محرم نويد‌كيا مي‌تواند جذاب‌ترين اتفاق هفته آينده فوتبال ايران و حتي آسيا باشد. دو بازيكن جذاب، درخشان و خوش فكري كه اگرچه در سطح ملي به دليل مصدوميت‌هاي متوالي به حق خود نرسيدند، اما در رده باشگاهي، محبوب و دست‌نيافتني باقي ماندند.

نويدكيا بعد از دور اول ليگ حرفه‌اي در تيم برانكو درخشيد اما در شرايطي كه آينده درخشاني براي او متصور بوديم، آنقدر مصدوم شد تا هرگز در جايگاه واقعي‌اش قرار نگيرد. او البته در تمام قهرماني‌هاي سپاهان در اين ۱۲ سال نقش خود را ايفا كرده است.

در اين سو مجتبي جباري نيز مثل محرم هافبكي فكور، بازيساز و مدرن است كه تماشاي بازي‌اش مجالي براي علاقه‌مندان واقعي فوتبال است. بازيكني که اگر پارگي‌هاي رباط صليبي به سراغش نمي‌آمد، مي‌توانست بزرگترين ستاره دهه اخير فوتبال ما باشد.

جباري و محرم كه استاد پاس‌هاي طلايي هستند، شم گلزني خاصي دارند و البته وجه مشتركـ ديگرشان، زبان تند و تيزي است كه دارند. آنها از گفت‌وگو با مطبوعات فرار مي‌كنند اما هر گفت‌وگو با آنها فرصتي براي صفحات اول روزنامه‌هاي ورزشي و سايت‌هاست.

در پايان فصلي كه نتيجه بازي هفته آينده سنگ محكي براي دو باشگاه بزرگ فوتبال ايران خواهد بود، آرزوي ما اين بود كه كاش اين جدال در مراحلي بالاتر رخ مي‌داد. جايي در حوالي فينال آسيا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:58 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 1720
بازدید کل : 185981
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا